Finansowanie

Profesjonalne oprogramowanie jest czynnikiem, który warunkuje rozwój i profesjonalizację działań każdej firmy, wpływa na innowacyjność prowadzonej działalności i automatyzację procesów a wszystkie te czynniki decydują o przewadze konkurencyjnej. Zakup licencji nie musi być realizowany z zasobów własnych firmy, w tym celu proponujemy rozwiązania związane z finansowaniem zakupu produktów.

Zaletami naszego systemu są możliwość załatwienia wszystkich formalności w jednym miejscu oraz przyjazne procedury. Dzięki temu mogą Państwo skorzystać z dogodnych form finansowania inwestycji, a środki firmowe przeznaczyć na rozwój przedsiębiorstwa. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności i preferencji proponujemy finansowanie w formie: kredytu, leasingu lub pożyczki leasingowej.

Posiadamy uproszczone procedury oraz możliwość procedowania wniosku ONLINE – bez konieczności wychodzenia z biura. Finansujemy inwestycje od pierwszego dnia prowadzonej działalności. Akceptujemy dochody z różnych źródeł takich jak: umowa o pracę, kontrakt, umowa zlecenie, o dzieło, działalność gospodarcza, umowa najmu, działalność rolnicza, emerytura czy renta.

Oferujemy wsparcie na każdym etapie procesu finansowania, w miłej i fachowej atmosferze. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam na dobór najkorzystniejszej dla Państwa oferty.

Dostępne
formy finansowania:
Kredyt
  • oparty na stałej stopie procentowej, co gwarantuje niezmienność wysokości raty przez cały okres kredytowania,
  • brak konieczności wnoszenia wkładu własnego,
  • uproszczona procedura, niewymagająca przedstawiania dokumentów finansowych,
  • natychmiastowa decyzja kredytowa,
  • wniosek, podpisanie i uruchomienie kredytu przez kod SMS, brak konieczności drukowania umowy,
  • możliwość wcześniejszej spłaty lub nadpłacenia kredytu bez dodatkowych opłat,
  • możliwość wyboru dowolnego terminu spłaty rat,
  • okres kredytowania nawet do 60 miesięcy,
  • możliwość odliczenia od podatku od razu całej kwoty z faktury,
  • budowa pozytywnej historii kredytowej, co nawet przy niewysokiej kwocie kredytu, ułatwia kolejne procedury kredytowe.
Leasing
  • oparty na stałej stopie procentowej, co gwarantuje niezmienność wysokości raty przez cały okres trwania umowy,
  • leasing nie zmniejsza zdolności kredytowej
  • uproszczona procedura niewymagająca przedstawiania dokumentów finansowych,
  • możliwość zaliczenia do kosztów całej raty leasingowej,
  • oferujemy okres trwania leasingu od 18 do 48 miesięcy,
  • elastyczne formy spłaty leasingu: w ratach miesięcznych lub kwartalnych,
  • możliwość złożenia wniosku ONLINE,
  • szybka decyzja o przyznaniu leasingu.
Pożyczka leasingowa
  • alternatywa dla leasingu z błyskawiczną decyzją i minimum formalności,
  • finansowanie od pierwszego dnia prowadzenia działalności,
  • możliwość złożenia wniosku i uruchomienia umowy ONLINE,
  • minimalny wkład własny – 1%,
  • okres finansowania do 48 miesięcy,
  • możliwość zaliczenia do kosztów od razu całej faktury oraz odsetek z miesięcznych rat pożyczki.
Wypełnij poniższy
formularz kontaktowy


    Szanowni Państwo,Od 25 maja 2018 roku stosowane jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO. Dlatego potrzebujemy Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych przechowywanych w plikach cookies.Wyrażam zgodę na przechowywanie tzw. plików cookies („ciasteczek”) na urządzeniu, z którego korzystam oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies.
    Pliki cookies
    Pliki cookie są małymi plikami przechowywanymi na komputerze użytkownika w celu zapisania jego preferencji, monitorowania historii odwiedzin witryny, poruszania się między stronami oraz dla umożliwienia zapisywania ustawień między odwiedzinami. Pliki cookie pomagają właścicielom stron internetowych w zbieraniu statystyk na temat częstotliwości odwiedzin określonych podstron strony oraz w dostosowaniu jej do potrzeb użytkownika tak, aby była bardziej przyjazna i łatwa w obsłudze.
    Administrator danych
    Administratorem danych osobowych jest Grupa TMSYS, której reprezentantem jest TMSYS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ulicy Sołtysowskiej 12A/4, NIP: 945-215-21-44.W skład Grupy TMSYS wchodzą: TM SYS Sp. z o.o., MT Partner Sp. z o.o., MT Partner sc, VPI Polska Sp. z o.o.Z Administratorem danych w sprawie przetwarzania danych można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
    Inspektor ochrony danych osobowych
    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
    Podstawa prawna
    Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w oparciu o dobrowolne wyrażenie zgody.
    Cel przetwarzania danych
    Stosowane na stronach internetowych grupy TMSYS pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    marketingowym,
    analitycznym, w tym do monitorowania liczby i rodzaju odwiedzin strony internetowej, zbierania danych statystycznych na temat liczby użytkowników i schematów korzystania z witryny, w tym danych o numerze IP, urządzeniu, czasie ostatniej wizyty w serwisie, etc.,
    profilowania,
    zachowania preferencji użytkownika, układów ekranu, w tym preferowanego języka i kraju użytkownika,
    poprawy szybkości działania i wydajności witryny,
    gromadzenia danych koniecznych do przeprowadzenia transakcji i zakupów,
    gromadzenia danych przez sieci reklamowe.
    Zakres danych
    Między innymi przetwarzane są takie dane jak.: data, czas wizyty, rodzaj urządzenia oraz adres IP, jako dana osobowa.
    Odbiorcy danych
    Odbiorcami danych są spółki Grupy TMSYS oraz podmioty przetwarzające w imieniu Administratora.
    Prawa osób
    W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w świetle przepisów RODO przysługuje Państwu prawo do:- żądania od Administratora: dostępu, sprostowania lub usunięcia Państwa danych osobowych,- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania,- przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,- wniesienia skargi do organu nadzorczego.Z powyższych praw można skorzystać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem pod adresem e-mail: IODO@tmsys.plJak zablokować gromadzenie informacji w plikach cookies?Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć akceptowanie plików cookies. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień w danej przeglądarce internetowej i usunięcie wszystkich plików cookie. Zastrzegamy, iż wyłączenie obsługi plików może spowodować błędne działanie serwisu.
    Informacje dodatkowe
    Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym: zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa.Więcej o zasadach przetwarzania danych w Polityka prywatności
    Akceptuję
    X