W TMSYS zajmujemy się rozwojem i dystrybucją oprogramowania CAD. Mimo, iż rok 2020 postawił przed nami wiele wyzwań i przeszkód – my cały czas się rozwijamy! Z roku na rok powiększamy zespół, liczbę klientów i obroty o ponad 30%! Naszym zdaniem jest to powód do dumy! Aktualnie poszukujemy profesjonalisty, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie działami handlowymi i rozwojem sprzedaży na stanowisku Dyrektora sprzedaży.
Obowiązki na stanowisku:
- – Zarządzanie działami handlowymi i oddziałem zamiejscowym firmy;
- – Współtworzenie planów i celów handlowych spółki, wytyczanie celów dla poszczególnych zespołów i projektów, nadzór nad ich realizacja;
- – Planowanie, prognozowanie i odpowiedzialność za realizację sprzedaży zgodnie z przyjętą strategią firmy;
- – Koordynacja pracy oraz współpracy działów i oddziału w zakresie handlowym;
- – Monitorowanie osiąganych wyników, przewidywanie możliwości i zagrożeń w realizacji celów;
- – Proponowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność i rentowność realizowanych procesów;
- – Nadzór nad rentownością działów, analiza ponoszonych kosztów;
- – Rozliczanie premii, bonusów i konkursów organizowanych w ramach działu, nadzór nad wynagrodzeniami pracowników;
- – Określanie zapotrzebowania kadrowego, prowadzenie procesu rekrutacji, nadzór nad wdrażaniem nowych pracowników;
- – Współpraca z działem marketingu, analiza efektywności realizowanych działań marketingowych;
- – Współpraca z działem księgowości, kadr i administracji;
- – Aktywna współpraca z Zarządem Spółki, bieżące raportowanie wyników, prognoz i efektów realizowanych projektów.
Wymagane kompetencje:
- – Doświadczenie w pracy, w dziale handlowym na stanowisku managerskim, w dynamicznie rozwijającym się środowisku;
- – Doświadczenie we wdrażaniu: zmian, przekształceń i optymalizacji procesów;
- – Doświadczenie w pracy z szerokim wykorzystaniem CRM;
- – Dobra znajomość Excel;
- – Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe;
- – Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- – Zdolności analityczne, przedsiębiorczość oraz umiejętność negocjacji;
- – Nastawianie na realizację celów oraz wytrwałość i konsekwencja w działaniu;
- – Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, organizacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- – Posiadanie podstawowej wiedzy z księgowości i prawa pracy.
Oferujemy:
- – Pracę z ambitnymi, chętnymi do działania ludźmi;
- – Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach;
- – Pracę w dynamicznym, rozwijającym się środowisku biznesowym;
- – Dużą otwartość na nowe rozwiązania i propozycje;
- – Ambitne zadania, pełne wyzwań;
- – Atrakcyjny system premiowy dopasowany do osiąganych wyników;
- – Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B;
- – Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji;
- – Prywatną opiekę medyczną.
Sposób aplikowania:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swoich aplikacji pod adres: malgorzata.bartus@tmsys.pl.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.