Ogólne warunki zawierania umów

Poniższe ogólne warunki zawierania umów stanową załącznik nr 1 do umów sprzedaży lub sprzedaży na raty przez TMSYS Sp.z o.o. i w dalszej części są nazywane OWZUS. Ogólne warunki zawierania umów określają tryb postępowania oraz systematyzują czynności podejmowane przez Kupującego i Sprzedającego w celu skutecznego wykonania umowy sprzedaży lub umowy sprzedaży na raty przez TMSYS Sp.z o.o.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1 Definicje pojęć.
Ilekroć  w OWZUS, w umowie sprzedaży lub umowie sprzedaży na raty użyto sformułowania jak poniżej, rozumie się przez to;

  • akcja promocyjna – przedsięwzięcie, działanie które ma na celu dotarcie do określonej grupy odbiorców z prezentacją aktualnej oferty TMSYS Sp. z o.o. w czasie którego organizator akcji promocyjnej może ustalić rabaty, dodatki do zakupionych towarów lub
    inne korzyści, których nabycie będzie uzależnione od zawarcia umowy z TMSYS Sp. z o.o. w określonym czasie lub na określonych warunkach. Żadna akcje promocyjna organizowana przez TMSYS Sp. z o.o. nie jest przyrzeczeniem publicznym.
  • Firma Kurierska – podmiot, profesjonalnie trudniący się doręczaniem przesyłek.
  • Klient – każdy kto zawarł umowę zobowiązaniową z TMSYS Sp. z o.o.
  • kupujący program z oferty TMSYS Sp. z o.o. – zobacz Klient
  • konieczne oprogramowanie – program lub programy komputerowe niezbędne do prawidłowego działania sprzętu komputerowego i programu z oferty. Szczegóły minimalnych wymagań dla koniecznego oprogramowania wskazano w rozdziale „Minimalne wymagania dla programów z oferty”.
  • licencje czasowe – licencja programu z oferty, mająca ograniczenie czasowe w użytkowaniu programu lub jakiejkolwiek jego części mogąca uniemożliwiać korzystanie z wybranych funkcji, stanowiąca własność TMSYS Sp. z o.o. wydawana Klientowi w zastępstwie programu z oferty, na którym ustanowiono zastaw umowny,
  • odsetki karne – odsetki za opóźnienie w transakcjach handlowych, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 poz. 403)
  • oferta TMSYS Sp. z o.o. – podanie do publicznej wiadomości informacji określającej towar i cenę
  • oprogramowanie – zobacz program z oferty
  • problemy koncepcyjne z użytkowaniem przedmiotu umowy – uzyskanie odmiennych od zakładanych efektów pracy z wykorzystaniem zgodnym z przeznaczeniem oprogramowania
  • problemy techniczne z użytkowaniem przedmiotu umowy – ograniczenia, utrudnienia lub inne zakłócenia w korzystaniu z przedmiotu umowy, które odbiegają od deklarowanych lub spodziewanych parametrów, będące wynikiem działania lub jakiegokolwiek zakłócenia w działaniu sprzętu komputerowego i koniecznego oprogramowania będącego w użyciu Klienta
  • program z oferty – towar w postaci programu komputerowego, o określonych właściwościach użytkowych, przeznaczeniu oraz wymaganiach sprzętowych (sprzęt komputerowy),
  • rekomendowane środowisko pracy – sprzęt komputerowy wraz z koniecznym oprogramowaniem o parametrach co najmniej wskazanych przez TMSYS Sp. z o.o.
  • sieć dystrybucji – podmioty oferujące programy z oferty TMSYS Sp. z o.o. na podstawie porozumienia podmiotu oferującego i TMSYS Sp. z o.o.
  • sprzęt komputerowy – maszyny przenośne do automatycznego przetwarzania danych o masie do 10 kg, tj.: laptopy, notebooki, oraz maszyny do automatycznego przetwarzania danych, zawierające lub nie w tej samej obudowie jedno lub dwa urządzenia następującego typu: urządzenia pamięci, urządzenia wejścia i wyjścia wraz z urządzeniami peryferyjnymi umożliwiającymi wykorzystanie procesów przetwarzania
    danych
  • wsparcie techniczne – pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych z użytkowaniem oprogramowania, świadczoną za pośrednictwem telefonu, Internetu, maila lub w siedzibie TMSYS Sp.z o.o., z czasem reakcji 1 dzień roboczy, dostępną w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 lub, w przypadku błędów i usterek oprogramowania wymagających zaangażowania w jego rozwiązanie producenta oprogramowania, pomoc i pośrednictwo w ich rozwiązaniu, z czasem reakcji 3 dni robocze.
  • wydanie – ilekroć w OWZUS lub umowach, do których stasuje się OWZUS użyto słowa „wydanie” rozumie się przez to dostarczenie do siedziby TMSYS Sp. z o.o. przedmiotu na koszt i ryzyko zobowiązanego do wydania,
  • wymagania sprzętowe – zobacz sprzęt komputerowy
  • zamówienie – oświadczenie woli złożone TMSYS Sp. z o.o. w celu zawarcia umowy
     

ZAWIERANIE UMÓW

§ 2 Zawarcie umowy w drodze negocjacji.

  1. Złożenie zapytania dotyczącego szczegółów z aktualnej oferty TMSYS Sp.z o.o. traktowane jest jako zaproszenie do rozpoczęcia negocjacji w celu zawarcia umowy sprzedaży lub sprzedaży na raty.
  2. Negocjacje w celu zawarcia umowy sprzedaży lub sprzedaży na raty uważa się za rozpoczęte z chwilą rozpoczęcia rozmów co do postanowień tych umów, w szczególności co do ustaleń cen, warunków płatności sposobu i terminów dostaw towarów.
  3. Po osiągnięciu porozumienia co wszystkich postanowień, które były przedmiotem negocjacji w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży lub sprzedaży na raty strona negocjacji przesyła do TMSYS Sp.z o.o. dane do faktury VAT oraz wskazanie adresu dostawy.
  4. Negocjacje mogą być  prowadzone w obecności drugiej strony albo za pomocą środka bezpośredniego porozumiewania się na odległość, w tym przy użyciu poczty elektronicznej.

§ 3 Zawarcie umowy bez negocjacji.

  1. Oświadczenie woli złożone TMSYS Sp.z o.o. za pomocą środka bezpośredniego
    porozumiewania się na odległość, w tym przy użyciu poczty elektronicznej, w którym
    strona wyraziła chęć zakupu towaru TMSYS Sp.z o.o. poczytuje się za chęć zawarcia
    umowy (zamówienie).
  2. Do zawarcia umowy sprzedaży lub sprzedaży na raty dochodzi z chwilą potwierdzenia
    przez TMSYS Sp.z o.o. zamówienia.

CENY I RABATY

§ 3 Ceny.

  1. Ceny towarów są prezentowane w aktualnych ofertach TMSYS Sp.z o.o. oraz na stronach internetowych prowadzonych przez TMSYS Sp.z o.o. jeśli podano tam ceny.
  2. Ceny wyrażone są w złotych polskich w kwotach netto (bez podatku VAT) lub brutto (z podatkiem VAT)

§ 4 Terminy płatności.

  1. Podmiot, z którym TMSYS Sp.z o.o. pozostaje w stałych stosunkach gospodarczych może skorzystać z odroczenia terminu płatności, nie dłużej niż 60 dni.
  2. Podmiot, z którym TMSYS Sp.z o.o. nie pozostaje w stałych stosunkach gospodarczych może skorzystać z odroczenia terminu płatności.

§ 5 Rabaty

  1. Rabaty udzielane przez TMSYS Sp.z o.o. mogą być udzielone w związku z:

1. znaczną ilością zakupionych towarów,

2. podmiotom, z którymi TMSYS Sp.z o.o. pozostaje w stałych stosunkach gospodarczych,

3. w związku z akcjami promocyjnymi organizowanymi przez TMSYS Sp.z o.o.

4. w związku z akcjami promocyjnymi organizowanymi przez TMSYS Sp.z o.o. i jego partnerów

  1. Podmiot, któremu udzielono rabatu na podstawie § 5 pkt. 1 ust. 3, 4 może utracić
    udzielony rabat w całości lub w części w sytuacji gdy;

1. ujawnią się  okoliczności nieznane w czasie udzielenia rabatu, które wyłączają możliwość udzielenia rabatu w związku z podejmowaną akcją promocyjną,

2. zalega z płatnościami dłużej 60 dni,

3. wypowiedziano mu umowę sprzedaży na raty w związku z zaleganiem z płatnościami co najmniej dwóch rat

MINIMALNE WYMAGANIA DLA PROGRAMÓW Z OFERTY

§ 6 ARCHLine.XP 2019 Pro i Interior (+moduł ARCHLine LIVE)

  1. rekomendowane środowisko pracy:

1. System operacyjny: 64-bit Microsoft Windows 7(SP1)/8/10 z zainstalowanymi najnowszymi poprawkami (Windows XP i Windows Vista nie obsługują ARCHLine)

2. Procesor (CPU): Intel i7 (lub lepszy) lub odpowiednik AMD Pamięć (RAM): 16 GB lub więcej

3. Karta graficzna (GPU): Karta z obsługą DirectX 11 i 9.0c. Sugestia: NVIDIA lub ATI z minimum 2 GB lub więcej pamięci video Zintegrowane karty graficzne od Intel HD Graphics 3000 wzwyż.

4. Karta graficzna (GPU) dla modułu LIVE: Karta z obsługą DirectX 11. NVIDIA lub ATI z minimum 4 GB pamięci video na karcie. Zintegrowane rozwiązania vide Intela (np. w laptopach) nie są rekomendowane

5. Miejsce na dysku: HDD lub SSD – 2 GB dostępnego miejsca na pliki instalacyjne i dodatkowe minimum 6 GB (pliki dodatkowe, projekty, tekstury, modele 3D)

6. Monitor: Rekomendowana rozdzielczość FullHD(1920×1080). Obsługa rozdzielczości 4K. Obsługa wielu monitorów. Laptopy/Notebooki: rekomendowany minimalny rozmiar ekranu 15” w rozdzielczości Full HD (1920×1080). Dla rozdzielczości 4K rekomendujemy minimalny rozmiar monitora 27

7. Mysz: 2 przyciskowa + scroll-wheel (z trzecim przyciskiem środkowym)

  1. minimalne środowisko pracy

1. System operacyjny: 64-bit Microsoft Windows 7(SP1)/8/10 z zainstalowanymi najnowszymi poprawkami

2. Procesor (CPU): Intel i5 lub AMD Phenom lub lepszy. Pamięć (RAM): 8 GB RAM lub więcej

3. Karta graficzna (GPU): Karta z obsługą DirectX 11 i 9.0c. Sugestia: NVIDIA lub ATI z minimum 1 GB lub więcej pamięci video Zintegrowane karty graficzne od Intel HD Graphics 3000 wzwyż.

4. Karta graficzna (GPU) dla modułu LIVE: Karta z obsługą DirectX 11. NVIDIA lub ATI z minimum 2 GB pamięci video na karcie. Zintegrowane rozwiązania vide Intela (np. w laptopach) nie są rekomendowane.

5. Miejsce na dysku: HDD lub SSD – 2 GB dostępnego miejsca na pliki instalacyjne i dodatkowe minimum 6 GB (pliki dodatkowe, projekty, tekstury, modele 3D)

6. Monitor: zapewniający rozdzielczość FullHD(1920×1080)

7. Mysz: 2 przyciskowa + scroll-wheel (z trzecim przyciskiem środkowym) Wirtualizacja (maszyny wirtualne) nie współpracują z systemem Archline LIVE

  1. zastrzeżenia

1. większość rozwiązań kart graficznych Intela jest przeznaczona do użytku biurowego i NIE jest zalecana do aplikacji CAD

2. Windows XP i Windows Vista nie obsługują ARCHLine

WSPARCIE TECHNICZNE

§ 7 Podmiot uprawniony

  1. Każdy kupujący program z oferty TMSYS Sp. z o.o. ma prawo do wsparcia technicznego na zasadach i warunkach opisanych w OWZUS.
  2. TMSYS Sp. z o.o. może udzielić wsparcia technicznego osobie fizycznej lub prawnej, albo innej jednostce organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, która weszła w posiadanie programu z oferty TMSYS Sp.z o.o. poza siecią dystrybucji. Odpowiednio stosuje się postanowienia poniższego punktu.
  3. Uprawnienia kupującego program z oferty TMSYS Sp. z o.o. wynikłe z zakupu programu z oferty TMSYS Sp. z o.o. nie mogą być zbyte oraz nabyte w drodze dziedziczenia.

§ 8 Kumulacja uprawnień do wsparcia technicznego
Wsparcie techniczne świadczone jest dla każdego programu z oferty TMSYS Sp.z o.o. z osobna, jeśli kupujący program z oferty TMSYS Sp.z o.o. nabył kilka programów może korzystać ze wsparcia technicznego dla każdego zakupionego oprogramowania z osobna.

§ 9 Zawieszenie świadczenia usługi wsparcia technicznego

  1. TMSYS Sp.z o.o. może jednostronnie i bezterminowo zawiesić świadczenie usługi wsparcia technicznego w niżej opisanych sytuacjach;

1. Klient używa sprzętu komputerowego o parametrach niższych od minimalnie wymaganych.

2. Klient zalega za płatnością jakiegokolwiek zobowiązania wobec TMSYS Sp. z o.o. powstałego w związku z zakupem program z oferty TMSYS Sp.z o.o. dłużej niż 30 dni.

  1. TMSYS Sp. z o.o. w przypadku gdy kupujący program z oferty TMSYS Sp. z o.o. nabył kilka programów może zawiesić świadczenie usługi wsparcia technicznego dla jednej, kilku dowolnie wybranych lub wszystkich świadczonych usług wsparcia technicznego.
  2. TMSYS Sp. z o.o. zawiadamia kupującego program z oferty TMSYS Sp. z o.o. o zawieszeniu świadczenia usługi wsparcia technicznego najpóźniej w chwili kiedy klient zwróci się z żądaniem udzielenia wsparcia technicznego w dowolnej formie z wykorzystaniem telefonu, Internetu, maila lub w siedzibie TMSYS Sp.z o.o.
  3. Klient wobec, którego zawieszono świadczenie usługi wsparcia technicznego nie może występować z żadnymi roszczeniami z powodu zawieszenia świadczenia usługi wsparcia technicznego i nie przysługuje mu żadne odszkodowanie za ewentualnie powstałe straty, szkody.

§10 Odpłatność za usługę wsparcia technicznego

  1. Usługa wsparcia technicznego jest świadczona nieodpłatnie.
  2. W przypadku określonym w § 7 pkt. 2 TMSYS Sp.z o.o. może uzależnić udzielenie wsparcia technicznego od płatności jednorazowej, abonamentowej, oraz może ograniczyć zakres świadczonej usługi.

§ 11 Cesja uprawnienia do świadczenia usługi wsparcia technicznego

  1. Podmiot uprawniony nie może bez uprzedniej zgody TMSYS Sp. z o.o. dokonać odpłatnej lub nieodpłatnej cesji usługi wsparcia technicznego.
  2. TMSYS Sp.z o.o. może uzależnić zgodę, o której mowa powyżej od zapłaty żądanej kwoty.
  3. TMSYS Sp. z o.o. wyrażając zgodę na cesję uprawnienia do usługi wsparcia technicznego może wprowadzić dodatkowe wymagania lub ograniczenia w świadczonej usłudze.

LICENCJE CZASOWE

§ 12 Korzystanie z licencji czasowej.

  1. Klient może korzystać z licencji czasowej zgodnie z jej przeznaczeniem.
  2. Klient nie może bez uprzedniej zgody TMSYS Sp. z o.o. przekazać osobom trzecim licencji czasowej do płatnego lub nieodpłatnego korzystania poza osobami na stałe współpracującymi z przedsiębiorstwem klienta na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia lub umowy o dzieło.

§ 13 Ryzyko utraty lub zniszczenia licencji czasowej.

  1. Klient ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia licencji czasowej nawet w wyniku zdarzeń, za które Klient nie odpowiada nawet w sytuacji dochowania należytej staranności.
  2. W przypadku utraty lub zniszczenia licencji czasowej TMSYS Sp.z o.o. może żądać od Klienta kary umownej w wysokości określonej w § 15 OWZUS.

§ 14 Zwrot licencji czasowej.

  1. Klient ma obowiązek wydać  licencję czasową w terminie 7 dni od wezwania przez TMSYS Sp. z o.o.
  2. TMSYS Sp. z o.o. może żądać wydania licencji czasowej w przypadku;

1. wygaśnięcia zastawu na oprogramowaniu

2. wypowiedzenia umowy sprzedaży na raty

§ 15 Kara umowna.

  1. TMSYS Sp. z o.o. ma prawo naliczenia i dochodzenia kary umownej w wysokości 2.000 złotych w sytuacji zaistnienia jednego z niżej opisanych zdarzeń:

1. w przypadku zniszczenia, zagubienia, uszkodzenia licencji czasowej

2. lub opóźnienia przekraczającego 7 dni w wydaniu licencji czasowej

  1. Kupujący zapłaci TMSYS Sp. z o.o. karę umowną w wysokości 2.000 złotych w terminie 3 dni od powiadomienia o naliczeniu takiej kary umownej.

DOSTAWY

§ 16 Odpowiedzialność za opóźnienie w dostawach
TMSYS Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie przedmiotu umowy wynikłe z opóźnień Firmy Kurierskiej.

§ 17 Zobowiązanie się TMSYS Sp. z o.o. do dostawy w terminie
Zlecenie przez TMSYS Sp. z o.o. Firmie Kurierskiej usługi doręczenia przedmiotu umowy w ustalonym w umowie właściwej terminie dostawy, poczytuje się za wywiązanie się przez TMSYS Sp. z o.o. ze zobowiązania dostawy w umówionym terminie bez względu na termin wykonania usługi dostawy przez Firmę Kurierską.

§ 18 Zawieszenie biegu terminu dostawy
W przypadku wstąpienia w postępowanie reklamacyjne, spór z Firmą Kurierską, termin dostawy ustalony w umowie właściwej ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego wyjaśnienia postępowania reklamacyjnego lub rozstrzygnięcia sporu.

ZASTAW UMOWNY

§ 19 Ustanowienie zastawu

  1. Klient, który nabył program z oferty TMSYS Sp. z o.o. w drodze zakupu na raty ustanawia zastaw na zakupionym programie, zastaw ten będzie realizowany zgodnie z poniżej opisanymi zasadami.
  2. Zastaw zostaje ustanowiony w celu zabezpieczenia wierzytelności i ewentualnie przysługujących odsetek karnych TMSYS Sp. z o.o. przysługującej jej z tytułu sprzedaży programu.

§ 20 Oznaczenie oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw

  1. Do chwili wygaśnięcia zastawu oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw traktowane jest ono jak rzecz oznaczona co do gatunku.
  2. Z chwilą wygaśnięcia zastawu nie później niż w kolejnym dniu roboczym TMSYS Sp. z o.o. oznaczy oprogramowanie, na którym ustanowiono zastaw co do tożsamości przypisując je Klientowi.
  3. W przypadku kiedy Klient w trakcie trwania zastawu zbył oprogramowanie, na którym ustanowiono zastaw i zastaw ten wygasł, TMSYS Sp. z o.o. oznaczając oprogramowanie co do tożsamości przypisuje je Klientowi. Odpowiednio stosuje się § 7 pkt 2 i 3 OWZUS.

§ 21 Miejsce przechowywania oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw

  1. Oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw przechowywane jest w siedzibie TMSYS Sp. z o.o.
  2. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy przemawiają za tym szczególne względy bezpieczeństwa, TMSYS Sp. z o.o. może powierzyć na przechowanie wybranemu przez siebie podmiotowi oprogramowanie, na którym ustanowiono zastaw.

§ 22 Zbycie oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw

  1. Klient zbywający oprogramowanie, na którym ustanowiono zastaw ma obowiązek powiadomienia nabywcy o ustanowionym zastawie.
  2. Niedopełnienie powyższego obowiązku nie może być podstawą żądania wydania zastawionego oprogramowania.
  3. TMSYS Sp. z o.o. nie wydaje nowemu właścicielowi oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw do czasu wygaśnięcia zastawu.

§ 23 Opłata za przechowanie oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw

  1. TMSYS Sp. z o.o. nie pobiera żadnych opłata za przechowanie oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw.
  2. TMSYS Sp. z o.o. może naliczyć opłaty za przechowanie oprogramowania, na którym wygasł zastaw i nie zostało one odebrane przez Klienta w wysokości nie wyższej niż 0,3% ceny dziennie.

§ 24 Wygaśnięcie zastawu i zwrot oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw

  1. Zastaw wygasa z chwilą zaksięgowania na koncie TMSYS Sp. z o.o. spłaty ostatniej części zobowiązania Klienta.
  2. Jeśli do zobowiązania Klienta zostały naliczone odsetki karne zastaw wygasa wraz z chwilą zaksięgowania na koncie TMSYS Sp. z o.o. całkowitej spłaty ostatniej części zobowiązania Klienta wraz ze wszystkimi naliczonymi odsetkami.
  3. TMSYS Sp. z o.o. w ciągu najbliższego dnia roboczego wysyła oprogramowanie na którym wygasł zastaw do Klienta na wskazany przez niego adres dostawy.
  4. W przypadku nie podjęcia przez Klienta przesyłki, o której mowa powyżej TMSYS Sp. z o.o. może naliczyć opłaty za przechowanie oprogramowania bez wezwania Klienta.

§ 25 Zaspokojenie z oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw
Zaspokojenie TMSYS Sp. z o.o. z r oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw następuje według przepisów o sądowym postępowaniu egzekucyjnym.

CESJA WIERZYTELNOŚCI

§ 26 Zakaz wyłączenia cesji.
TMSYS Sp.z o.o. w żaden sposób nie zrzeka się prawa do cesji przeterminowanych wierzytelności.

§ 27 Swoboda dokonania cesji.

  1. TMSYS Sp.z o.o. może bez żadnych ograniczeń, kierując się jedynie swoim interesem dokonać cesji przeterminowanych wierzytelności.
  2. TMSYS Sp.z o.o. może dokonać cesji przeterminowanych wierzytelności po 30 dniach terminie płatności bez wezwania do zapłaty.

§ 28 Cesja wierzytelności zabezpieczonych zastawem umownym.

  1. Jeżeli przysługująca TMSYS Sp.z o.o. przeterminowana wierzytelność jest zabezpieczona zastawem oprogramowania zastaw ten zostaje przeniesiony wraz z przeniesieniem zabezpieczonej wierzytelności.
  2. Przyjmuje się, że Klient wyraził zgodę  na przekazanie oprogramowania, na którym ustanowiono zastaw z chwilą podpisania umowy, z której ten zastaw wynikał.

WYPOWIEDZENIE UMOWY

§ 29 Wypowiedzenie umowy sprzedaży na raty

  1. TMSYS Sp.z o.o. może wypowiedzieć umowę sprzedaży na raty w sytuacji kiedy

1. Klient spóźnia się z zapłatą co najmniej dwóch rat lub

2. Klient zakończył działalność gospodarczą

  1. Wypowiedzenie umowy sprzedaży na raty zabezpieczonej zastawem oprogramowania
    nie powoduje jednoczesnego wypowiedzenia zastawu, który pozostaje przy TMSYS
    Sp.z o.o. do czasu zaspokojenia jej roszczeń.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 30 Zmiana ogólnych warunków zawierania umów

  1. TMSYS Sp.z o.o. poinformuje Klienta poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres wskazany przez Klienta o planowanych zmianach OWZUS na co najmniej 10 dni przed ich wprowadzeniem, ze wskazaniem planowanych zmian.
  2. Klient w terminie 10 dni od wysłania wiadomości mailowej, o której mowa powyżej może złożyć sprzeciw przez wysłanie wiadomości mailowej na adres dop@tmsys.pl
  3. Brak sprzeciwu przez Klienta wniesionego w sposób i terminie wskazanym w § 30 ust.

2 OWSUZ przyjmuje się za akceptację przez Klienta OWSUZ w proponowanym przez TMSYS Sp.z o.o. brzmieniu.

  1. W przypadku złożenia przez Klienta sprzeciwu w sposób i terminie wskazanym w § 30 ust. 2 OWZUS, obydwie strony mają prawo do wypowiedzenia umowy sprzedaży na raty w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia.
Szanowni Państwo,Od 25 maja 2018 roku stosowane jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO. Dlatego potrzebujemy Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych przechowywanych w plikach cookies.Wyrażam zgodę na przechowywanie tzw. plików cookies („ciasteczek”) na urządzeniu, z którego korzystam oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies.
Pliki cookies
Pliki cookie są małymi plikami przechowywanymi na komputerze użytkownika w celu zapisania jego preferencji, monitorowania historii odwiedzin witryny, poruszania się między stronami oraz dla umożliwienia zapisywania ustawień między odwiedzinami. Pliki cookie pomagają właścicielom stron internetowych w zbieraniu statystyk na temat częstotliwości odwiedzin określonych podstron strony oraz w dostosowaniu jej do potrzeb użytkownika tak, aby była bardziej przyjazna i łatwa w obsłudze.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Grupa TMSYS, której reprezentantem jest TMSYS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ulicy Sołtysowskiej 12A/4, NIP: 945-215-21-44.W skład Grupy TMSYS wchodzą: TM SYS Sp. z o.o., MT Partner Sp. z o.o., MT Partner sc, VPI Polska Sp. z o.o.Z Administratorem danych w sprawie przetwarzania danych można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
Inspektor ochrony danych osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
Podstawa prawna
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w oparciu o dobrowolne wyrażenie zgody.
Cel przetwarzania danych
Stosowane na stronach internetowych grupy TMSYS pliki cookies wykorzystywane są w celu:
marketingowym,
analitycznym, w tym do monitorowania liczby i rodzaju odwiedzin strony internetowej, zbierania danych statystycznych na temat liczby użytkowników i schematów korzystania z witryny, w tym danych o numerze IP, urządzeniu, czasie ostatniej wizyty w serwisie, etc.,
profilowania,
zachowania preferencji użytkownika, układów ekranu, w tym preferowanego języka i kraju użytkownika,
poprawy szybkości działania i wydajności witryny,
gromadzenia danych koniecznych do przeprowadzenia transakcji i zakupów,
gromadzenia danych przez sieci reklamowe.
Zakres danych
Między innymi przetwarzane są takie dane jak.: data, czas wizyty, rodzaj urządzenia oraz adres IP, jako dana osobowa.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych są spółki Grupy TMSYS oraz podmioty przetwarzające w imieniu Administratora.
Prawa osób
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w świetle przepisów RODO przysługuje Państwu prawo do:- żądania od Administratora: dostępu, sprostowania lub usunięcia Państwa danych osobowych,- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania,- przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,- wniesienia skargi do organu nadzorczego.Z powyższych praw można skorzystać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem pod adresem e-mail: IODO@tmsys.plJak zablokować gromadzenie informacji w plikach cookies?Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć akceptowanie plików cookies. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień w danej przeglądarce internetowej i usunięcie wszystkich plików cookie. Zastrzegamy, iż wyłączenie obsługi plików może spowodować błędne działanie serwisu.
Informacje dodatkowe
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym: zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa.Więcej o zasadach przetwarzania danych w Polityka prywatności
Akceptuję
X